Make your own free website on Tripod.com

GAMBAR {PAGE 2} :-)

@

Gambar ni waktu hantar senior aku kat Narita Airport untuk balik Malaysia...dia grad waktu tu...yang sebelah kanan sekali tu laa senior aku....

Kat Stadium Kebangsaan Jepun.... bergambar bersama-sama pemain bolasepak Malaysia waktu lawan Filipina...mungkin korang kenal kot sapa-sapa dalam gambar ni...

Ni aku dengan sensei dan member-member lab aku waktu kitaorang main boling.... yang pakai tali leher tu sensei aku.. yang duduk sebelah kanan sekali tu pensayarah dari Korea...

Semua pegang tongkat waktu ni...sebenanrnya inilah kali pertama aku mendaki Gunung Fuji... tengoklah semuanya dah keletihan walaupun baru saja mendaki.... pendakian masih jauh...

Walaupun matahari dah hampir terbenam aku masih belum samapi-sampai lagi ke puncak...sempat lagi ambik gambar tu...saja je...boleh gak korang tengok kan...hehe...

Bergambar depan pintu masuk Fujikyuu Highland... lepas tu kita orang naik roller coaster... tinggi wooiii... kecut peruttt...tak nak naik dah lepas tu...

Ni lah sebahagian daripada budak JMC batch kedua... budak batch aku laa... kita orang buat BBQ waktu tu.... diaorang datang Tokyo sebab menghadiri Seminar Kerjaya.....

Ni kira tempat bersejarah kat Jepun gak ni... lupa lak aku apa dia... nanti laa aku tanya-tanya orang... kalau dah tau aku bagitau nanti...

Semuaya lengkap berpakaian baju kebangsaan waktu ni... waktu ni kita orang beraya kat Kedutaan Besar Malaysia di Jepun... patutlaa semua nampak segak kan...

Bergambar bersama-sama dengan member-member Jepun sewaktu buat lawatan ke Korea tahun 2000 lepas...

Page 1

Page 3

@

@