Make your own free website on Tripod.com

Military.com Free Screensavers!

GAMBAR {PAGE 4} :-)

@

Aku dengan member-member lab aku waktu main besbol kat Yokohama Stadium.... best dapat main kat situ... selalunya duk tengok dalam tv jer...

Buat pertama kalinya aku main ski dalam hidup aku... seronok jugak tapi kalau pandai lagi seronok.... kecut perut gak bila meluncur dari atas bukit tu.... puas hati laa... boleh laa cuba main ski walaupun mungkin sekali dalam seumur hidup...

Ni jugak waktu aku gi main ski kat Nagano.... bergaya dengan baju main ski lak aku kali tu...

Kita orang buat 'hanami'... makan-makan bawah pohon sakura sambil tengok-tengok bunga sakura... tengoklaa tu semuanya sengih je...

Aku dengan sensei dan member-member lab aku waktu gi melancong ke Omaezaki .... gambar ni kat gurun kecil kat Hamaoka... tepi pantai sebenarnya...

Ni lah pemain-pemain bolasepak pasukan aku tu... kita orang gi main bola kat Fukui...jauh gak dari Tokyo...gi dengan van... sebelum balik bersiar-siar laa dulu...kalau tak rugi rasanya...

Kat universiti aku waktu salji turun dengan lebatnya pada satu tahun tu... kat Tokyo bukannya senang nak tengok salji turun lebat ni.... seronok main salji ni... tapi bila salji cair tak best...

Page 3

@

@