Make your own free website on Tripod.com

expert travel advice

GAMBAR {PAGE3} :-)

@

Pakai kot aku waktu ni.... sebenarnya hari tu Hari Graduasi kat universiti aku.... elok-elok waktu tu sakura tengah kembang mekar....kat Jepun graduasi taklah gempak macam kat Malaysia...

Begambar depan rumah tumpangan waktu kita orang buat usrah kat Hakone.... naqib kita orang pelajar dari Indonesia...yang kat tengah berbaju putih tu...

Ni waktu aku gi melancong ke Hokkaido dengan budak-budak universiti aku... kat belakang tu nampak berasap je...risau gakk.... emm..takde apalah... tak meletup waktu tu.....

Ni pun waktu kat Hokkaido... pergi tengok kilang susu... yang pergi semuanya pelajar asing kat universiti aku... best jugaklaaa... rugi kalau tak berjalan waktu duk kat tempat orang ni...

Kita orang tengah makan waktu buat Perkhemahan Jati Diri anjuran KUJ.... kita orang kena masak sendiri waktu tu... seronokkkk...waktu tu ada laa perwakilan daripada UMNO Malaysia yang datang...

Ha..ah... ni pun waktu kat Korea... aku dengan member-member Jepun lepas makan-makan pergi jalan-jalan.... merayau jer... lepas tu balik hotel tempat kami bermalam....

Yang bertali leher tu lah professor yang jaga aku kat Jepun ni... kita orang buat makan-makan kat lab... biasalah kita selalu buat makan-makan macam ni.... terutamanya bila ada  pelajar baru masuk ataupun selepas salah seorang daripara kitaorang buat final presentation...

@

Tiga jejaka ni lah yang aku kenal melalui chat.... waktu ni kitaorang gi rumah member aku yang kat tengah tu... kat Klang... ketiga-tiganya budak-budak Johor...

Aku bawa member aku bersiar-siar kat Tokyo ni... member aku ni datang jauh dari Tokyo... kenalah bawa jalan-jalan kan... biasalah tu...

Buat pertama kali aku beraya di perantauan...jauh dari keluarga dan sanak-saudara...sayu gakkk... waktu ni lepas solat hari raya kat Kedutaan Besar Malaysia di Jepun

Page2

Page 4

@

@