Make your own free website on Tripod.com

MY COLLECTIONS {PHONE CARDS} :-)

TRAIN CARD

CURRENCY

 

Kad-kad telefon (prepaid) yang pelajar Malaysia kat Jepun guna untuk telefon ke Malaysia.....harganya memang murah berbanding dengan syarikat telefon yang lain...

 

Ni pun sama jugak....kad-kad telefon yang digunakan untuk telefon ke Malaysia atau ke luar negara lain

 

( gambar-gambar binatang dan bunga)

Ni pulak kad-kad telefon yang digunakan untuk telefon dalam Jepun sahaja....dulu-dulu kad ni boleh jugak digunakan untuk telefon ke luar negara tetapi atas sebab-sebab tertentu dah tak boleh guna lagi ...

 

Gambar-gambar pemandangan di Jepun... Gunung Fuji, Tottori Desert, Narita Airport dam macam-macam lagi

 

 

 

 

Kad telefon untuk panggilan dalam Jepun jugak.....bermacam-macam gambar tertera atas kad ni...tu yang seronok bila tengok kad-kad ni.....ada gambar Tokyo Tower, kenangan waktu pergi Tokyo Disneyland dan macam-macam lagi

 

 

Ni pun sama jugak...pemandangan kat Jepun..... bandar Shinjuku pada waktu malam, Tokyo Bay,  AquaLine

 

 

 

 

 

 

TRAIN CARD

CURRENCY